خبرگزاری هنر هفتم

خبرگزاری هنر هفتم
سینمای ایران 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cinema و آدرس cinemahasht.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بادبادکها در آسمان اصفهان پرواز کردند.یکی از برنامه های جنبی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که از 15 - 19 مهر جاری در اصفهان برگزار می شود جشنواره پرواز بادبادکها بود که صبح تا عصر امروز با حضور  خانواده های اصفهانی به همراه  فرزندانشان برگزار شد.این جشنواره از ساعت 9 شروع و ساعاتی پیش (10 شب )پایان یافت.این جشنواره در کنار پل خواجوی اصفهان برگزار شد. در این جشنواره بچه ها باساختن بادبادک ها و کشیدن نقاشی بر روی آن  در مسابقه ی قرعه کشی شرکت می کردند. جوایز این قرعه کشی حضور در برنامه ی عمو پورنگ که برای جشنواره ی امسال هم به اصفهان می آید است.

از برنامه های جنبی این جشنواره نقاشی بر روی چهره ی کودکان بود که تصویر آن را مشاهده می کنید.

 

نتایج گزارشاتی که من در این جشنواره گرفتم حاکی از این بود که اغلب خانواده از پرواز کایت ها (بادبادک های آماده)ناراضی بودند زیرا این افراد معتقد بودند که:کایت ها جلوه ی بادبادک ها را گرفته است و بچه ها با دیدن کایت ها از والدین خود می خواهند که برایشان یک کایت تهیه کنند و بخاطر همین موضوع بچه ها علاقه ای به درست کردن بادبادک ندارند. البته باید اضافه کنم : این بادبادک های آماده توسط غرفه های حاضر در این جشنواره عرضه می شد که بسیار تعجَب بر انگیز است!                                                                                                                      همچنین بعضی از خانواده ها از کمبود وسایل ناراضی بودند.

البته ما به بعضی خانواده ها که بادبادک های آماده خریده بودند نظر افرادی که با بادبادک آماده مخالف بودند را گفتیم آن ها  نیز افزودند:                ما هم با این نظرات موافقیم ولی ما نمی دانستیم که جشنواره ای در حال برگزاری است و به طور اتفاقی به این مکان مراجعه کردیم.

نظرات بعضی افراد دیگر:                                                                                                                                                                    ما با این نظر موافقیم ولی فرزند ما بادیدن کایت های دیگران می خواهد کایت بخرد و ما هم چاره ای جز قبول کردن نداریم. !!!                              بعضی دیگر نیز افزودند: موادی که اینجا در اختیار خانواده ها می گذارند با کیفیت و کافی نیست بخاطر همین تصمیم به خرید کایت گرفتیم.

سوال بعدی ما راجع سطح جشنواره و چگونگی جشنواره بود که خانواده ها در کل راضی بودند حتی کسانی که سال قبل هم شرکت کرده بودند از امسال بیشتر راضی بودند وقتی دلیل آن را جویا شدیم آن ها گفتند که: سال پیش جشنی برگزار نمی شد ولی امسال آنجور که ما متوجه شدیم قرار است ساعت 16 جشنی در کنار پل خواجو برگزار شود و این وجه تمایز امسال نسبت به سال قبل است.

ما از فردی که به همراه فرزند خردسالش حضور پیدا کرده بود پرسیدیم انتظاری داشتید که در این جشنواره بر آورده نشد؟                                     وی گفت: خیر انتظار خاصی نداشتم .بادبادک ها عامل وحدت مردم است اگر بادبادک ها به هم گره بخورند همه با هم دعوا و جدل نمی کنند و با آرامش مسئله را حل می کنند ولی اگر در خیابان دو  خودرو با هم دچار اختلاف شوند  با هم دعوا و جدل می کنند . ما امروز می خواهیم به فرزندانمان قواعد زندگی آینده را بیاموزیم.

بعضی از عکس های این رخداد را برای شما در پست بعدی به نمایش می گذارم.

 بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از 15 تا 19 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.

         

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:25 ] [ سید امیرحسین سیدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
مهر 1392
شهريور 1392 مرداد 1392 فروردين 1392 بهمن 1391 آذر 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 3940
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1